sâmbătă, 19 martie 2011

''Sonata Kreutzer''...de L. Tolstoi.

dThelema
9 Aug 2010, 23:16
...... ....azi am terminat de ascultat ''Sonata Kreutzer''...de L. Tolstoi.
Si imi aduc f. bine aminte ce voiam sa-i spun psihologului (ah!,femeia aceea frumoasa!...cu ochi a la Catherine Deneuve,insa cu niste buze cu mult,mult mai..frumoase ). Voiam sa-i spun ca asa vad si eu relatziile dintre un barbat si o femeie,asa ca Tolstoi.....ca si cu mine se petrece ceva asemanator....NU FINALUL TRAGIC ...FINALUL MA SCARBEA SI ATUNCI ...SI ACUM.
Inductzia hipnotica pe care a facut-o a fost o EROARE!. E adevarat ca am uitat de carte,de titlul ei si de L. Tolstoi,insa conceptzia mea despre relatzia (contractuala) dintre barbat si femeie nu s-a modificat. E a germinat in sufletul si in mintea mea .....a ''crescut''' s-a ''finisat'',fiindca eram casatorit,fiindca continuam sa vietzuiesc in acelasi cosmar.
Acum intzeleg mai bine de ce am idealizat iubirea,si de ce am incercat sa gasesc explicatzii ratzionale pentru iubire.(pe care le-am gasit in endocrinologie, in fizica qoantica,in eroticile mistice ale antichitatzii). Intzeleg de ce nu m-am indragostit. Intzeleg de ce imi este teama sa ma apropii de o femeie (la nivel senzitiv,.....carnal)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu