joi, 24 martie 2011

SAMANUL !

dThelema
16 Sep 2009, 10:14
M-AM APUCAT SA RECITESC ''NOAPTEA DE SANZAIENE''
....
Anul trecut ,pe la sfarsitul lui Decembrie,am inceput sa citesc pentru prima oara acest roman. Dupa ce l-am terminat am fost asa de emotzionat si de ravasit incat amintiri vechi au revenit cu fortza detrminandu-ma sa fac ceva important---------Trebuia sa rezolv o problema sentimentala din prima tineretze, ----------Asa am inceput sa caut pe net o anumita persoana. Si am gasit-o pe neogen....
Treburile nu au mers asa cum mi-am dorit si am vrut sa renuntz,insa inspirat de A. Einstein,care si-a promovat teoriile (la inceputuri),prin corespondentza ( a raspuns cu rabdare si politetze la toate scrisorile pe care le-a primit, fie ele de admiratie, sau batjocoritoare.Iar cele mai multe proveneau de la femei, bine intzeles), tot asa am inceput si eu sa construesc ceva pentru a face publica ideea mea despre OUL MATEMATIC

Si iata-ma acum unde am ajuns,datorita unui roman exceptzilonal,cum este cel a lui M. Eliade!

Da, vreau sa particip la clubul tau. Imi doresc sa scriu despre M Eliade din alta perspectiva--------- MIRCEA ELIADE SAMANUL-------Initziatul in mistere......
...
Si langa el as vrea sa adaug si alte nume importante cum ar fi;
--René Guénon
--Carlos Castaneda
--Gordon Wasson
--Terence McKenna
--Samael Aun Weor.
....persoane care au studiat si au experimentat samanismul.
Privita din acest unghi ,opera literara a lui Eliade reflecta toata lumina inteligentzii si frumusetzii ei

dThelema
27 Sep 2009, 11:47
Am de facut multe schimbari in viatza mea.-----
Ieri am terminat de recitit ''Noaptea de sanzaiene'' ,a lui M. Eliade-----,asa este si in viatza mea,o incercare de iesire din labirint.

............

dThelema
27 Sep 2009, 12:51
Dupa o daptamana fara net,am revenit la vechile mele preocupari.----meditatzie, hipnoza si ,inspecial autohipnoza,samanism si tehnici de samanizare.
In noaptea de martzi spre miercuri am trait unul dintre cele mai curioase fenomene-----DESI IMI VRIFIC DE FIECARE DATA M.P. -3,DACA SUNT ACUMULATORII INCARCATZI, s-a intamplat ca in sedintza de auto hipnoza din noaptea aceea sa se blocheze aparatul ,din lipsa de energie,tocmai la faza de iesire din starea de hipnoza,chiar la primul pas (iesirea eu o fac in 5 trepte)---asa ca am ramas intr-o stare intermediara----sedintza de autohipnoza era despre MAITHUNA ,sau transsubstantzializarea actului sexual dintr-un instict intr-un ritual----o problema la care lucrez de mai bine de un an, .--ti-am mai vorbit despre asta. Asa ca am ramas intr-o stare intermediara de hipnoza ,de transa samanica ,de luciditate ,si totusi de visare. Eram constient de unele lucruri care se petreceau cu mine,dar nu puteam face nimic. A fost o experientza EXTRAORDINARA!!!, un amestec de beatitudine si terifiant As vrea sa-ti povestesc mai multe ,dar mi-ar trebui cateva zile,si poate ca nici nu te intereseaza astfel de ''trairi'' in zona starilor modificate de constiintza.
In noaptea de vineri spre sambata,s-a petrecut un alt fat deosebit.Am avut un vis lucid ......trebuie sa spun ca inainte cu cateva zile eral f. nemultumit de starea mea si ma gandeam cu disperare la conditzia de ''saman'' occidental (adica un om din occident care trece in decursul vietzii prin toate formele de initziere,in vis,dar care nu are in viatza reala un mentor,un profesor,un guru,care sa-l indrume ,si sa-i arate ce trebuie sa mai faca,si cum sa procedeze mai departe). Si in disperare ceream ''gizilor''mei,pe cei care-i intalneam, si ii intalnesc deobicei in ''visul'' lucid,sa-mi arate ce sa fac. Chiar le reprosam cinismul lor de a ''folosi'' un om obisnuit,relativ normal,fara sa-l ajute mai apoi.
Si totusi in noaptea de vineri spre sambata ,unul dintre ghizi a venit in visul meu si mi-a aratat ce trebuie sa fac ,fireste la nivel simbolic (''gidul'' ,sau samanul, sau ingerul pazitor ,daca vrei sa-i spui asa ,vine in vis sub infatzisarea unei persoane apropiate si care traieste---este f. important acest aspect), era vorba despre un cos de nuiele in care se afla o vipera cu corn----am recunoscut-o imediat dupa forma capului----si am fost invatzat cum sa comunic cu ea(in vis sarpele are un rol benefic,insaeamna intzelepciune ,vindecare,echilibru,adaptare) .Recunosc ca desi eram constient ca sunt in stare de vis,si ca sarpele nu reprezinta un pericol ,totusi imi era teama.
...
Nu stiu de ce iti spun chestiile acestea.Sunt convins ca o sa ti se pare mult prea ciudate,si totusi vreau sa te anuntz asa ca ;STIU CE AM DE FACUT Ca este cineva care are grija de mine.

............

dThelema
27 Sep 2009, 13:03
Am uitat de preocuparile acestea .Timp de aproape 9 luni m-am gandit la dragoste,am compus poezii,schitze,povestioare mai mult sau mai pitzin erotice,mai mult sau mai putzin indraznetze ...si am iutat de matematica ,de filosofie,de magie....dar iata ca fara contactul care-l aveam prin retzeaua netului, am redevenit omul de alta data.
Sincer imi placea mult jocul acesta adolescentin,de-a dragostea virtuala---chia reusisem sa ma implic f.,f. mult ,sa traiesc cu intensitate sentimente de mult uitate---de iubire,de gelozie,de aventura alaturi de o femeie . Acum am redevenit cercetator,citesc f. mult si cand sunt deprimat blestem cu toata puterea capitalismul.
Ah! cat de mult dispretzuiesc timpurile in care suntem pedepsitzi sa le traim!!!!-----Cand visam la ''aventurile'' virtuale pe net ,uitam de realitatzile vietzii cotidiene.

............

dThelema
9 Oct 2009, 08:40
www.youtube.com/watch?v=HNX3JVFHAgo
.....
M-am gandit la propunerea ta despre clubul si despre o pagina cu M. Eliade ,vazut altfel si u\interpretat intr-o alta maniera.
Am recitit cateva nuvele, asa zis fantastice ,si am hotarat sa extrag citate semnificative (din punctul meu de vedere),care sa demonstreze calitatea de saman pe care a avut-o Eliade.Talentul lui de a vedea in timp si peste timp
..
Iata textul....pe care l-am postat defat ieri pe pagina mea.
(mai am cateva dar o sa le iau pe rand... )
...
''— Noi suntem o ţară mică, reluă Pantazi, cu o umbră de tristeţe în glas. Şi constituim, ca şi multe alte ţări, o societate mai mult sau mai puţin închisă. Asta e conjunctura istorică şi trebuie să ţinem seama de ea... S-au încercat, prin vecini, anumite modificări de structură, ceea ce occidentalii numesc „liberalizare". Ştii cu ce rezultat. Dar e greu de închipuit că această tendinţă către „liberalizare" poate fi radical anihilată. Pe de altă parte, e greu de închipuit că anumite supraputeri să nu încerce a profita de o asemenea tendinţă.
...
— Ce-ţi spun eu acum, repet, e o simplă ipoteză. Şi ţi-o spun d-tale pentru că ai înţeles lecţia lui von Braun: triumfă numai acela care vede departe. D-ta eşti tânăr, ai să vezi multe...
...
Anumite servicii ale unei supraputeri încearcă o experienţă şi, pentru motive pe care nu le cunoaştem, o încearcă la noi. Dar, pentru a evita o anumită interpretare eronată şi mai ales complicaţii diplomatice, mesagiile sunt cifrate într-un mod imposibil de descifrat la noi în ţară; mai mult, conţinutul acestor mesagii este, politiceşte, fără semnificaţie, adică, cel puţin deocamdată, este o simplă propagandă pacifistă.
...
Deocamdată să analizăm scopul experienţei: organizatorii încearcă să verifice în ce măsură se pot transmite — în lumea întreagă— anumite slogane, sau informaţii sau, eventual, mai târziu, instrucţiuni precise de ordin politic sau militar.
...
Important este un singur lucru: să existe o structură invariabilă şi uşor accesibilă, adică prezentă la orice longitudine sau latitudine. Cum bine ai ghicit d-ta, singura structură de acest fel este calendarul lunar
...
Cât timp există un calendar lunar, şi există supraputeri ori mijloace tehnice limitate la dispoziţie, difuzarea pe scară mondială a oricărei categorii de mesagii nu poate fi întreruptă. Deocamdată, adăugă zâmbind, se face propagandă pacifistă. Zevedei, bunăoară, habar n-are de cod, dar e convins că e vorba de mesagii religioase care anunţă Pacea universală. Căci trudindu-se să înţeleagă, cum spune el, unitatea fundamentală a celor două faze antagonice din viaţa lui — 15 ani de activitate politică şi 15 ani de meditaţie în puşcărie — a ajuns la concluzia că numai o împăcare universală, adică Pacea mondială, poate salva omenirea de o catastrofă. De când i-au căzut pentru întâia oară sub ochi exemplarele antedatate cu trei ani, e convins că o puternică misivă spirituală a început în mai multe

părţi ale lumii. Dar pentru că nu poate citi mesagiile, întreabă la răstimpuri, cum a făcut cu d-ta, în ce an suntem — sperând că într-o bună zi să întâlnească pe cineva care cunoaşte codul şi-i poate comunica mesagiile... Dacă îl întâlneşti, adăugă cu un zâmbet trist, să-i spui că a avut dreptate: majoritatea mesagiilor sunt extrase din Evanghelii, în primul rând Fericirile. — Fericirile? întrebă Pantelimon. Adică...? — Nu ai auzit niciodată de Fericirile proclamate de Isus? Fericiţi cei înfometaţi, căci se vor îndestula. Fericiţi cei ce plâng, căci vor fi mângâiaţi... Fericiţi iubitorii de pace..
...
Sunt opt Fericiri
...
— Spuneaţi ca au fost trimise mesagii şi în limba română, îndrăzni târziu Pantelimon să rupă tăcerea. — Numai unul singur, dar a fost trimis de mai multe ori: „Fericiţi cei săraci cu duhul căci a lor va fi împărăţia Cerurilor!"'
...
— Ai să înţelegi, poate, mai târziu, spuse. Au fost mulţi săraci cu duhul în toată lumea asta a noastră. Dar cel mai faimos tot Parsifal a rămas. Căci a fost singurul care a întrebat: unde se află potirul Sfântului Graal?... Halal de Graalul nostru!, continuă cu o voce obosită, depărtată. Halal de Graalul care ne-a fost nouă ursit să-l căutăm. Să-l căutăm şi să-l găsim!
...
...
Porto de Andraitx, august 1975.''
...
CE PARERE AI?!

................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu