vineri, 25 martie 2011

Deseneaza LUMINA !

dThelema
24 May 2010, 23:03
Ei!,...O. ...pai acesta este scopul ''reincarnarii'' pe pamant-----SA TE CONFRUNTZI CU TINE INSUTZI----Ideea asta este bine spusa in documentarul despre fizica quantica (gaura...sau vizuina de iepure)...stii,iti amintesti femeia aceea frumoasa ,blonda ,americanca ,,si care fuma pipa
Eu te pisez cu tot soiul de concepte ...si noi descoperiri din lumea stiintzifica, dar si din zona oculta,mistica...tocmai pentru ca sper sa valorizez talentul tau la desen. Trebui sa desenezi ! ACESTA ESTE SECDRETUL !...linistii tale interioare.-------------DESENE AZA!,...insa nu orice....Deseneaza LUMINA...deseneaza LIBERTATEA
Eu...acum.....am trecut la alt stadiu-----Il ''cert'' pe Iisus (Fiul Lui Dumnezeu),pentru ca si-A pus palma-n funt si a zburat in lumea cealalta fara sa rezolve o problema fundamentala aici pe pamant---Problema banului! -----Cu cca. 2000 de ani in urma a intrat in templul din Ierusalim si a inceput sa-l curatze de bani,de comerciantzi ..se schibatorii de bani..de preotzi ai lui Mamona---,insa nu si-a terminat treaba......Cei mai multzi crestini ''se roaga'' la Iisus cerandu-i ceva......sanatate,si din pacate bani ,sau belsug..etc.(Ii cer ceea ce El trebui sa purifice)...Eu..ca odiniuara Emil Cioran...eu Il ''cert''. Incerc sa intzeleg daca a fost vorba de neputintza din partea Lui,sau de lasitate,sau toata povestea aceasta religioasa este o crunt farsa pusa la cale de o ''elita'' de smecheri cu scopul de a domina Terra si vietzuitoarele de pe ea.
Sper ca nu a fost vorba doar de o banala demonstratzie de fachirism, si apoi de o .......parsiva manipulare a mesajului (da MESAJUL ESTE CEL MAI IMPORTANT!),pe care l-a transmis Iisus.
...
Si eu am mai multe de spus pe aceasta tema......Poate ca o sa scriu, poate ca o sa ma explic...poate....
.....
Conflictul tau interior...conflictul meu ''mistic'' arata semnele unor schimbari profunde ....ESTE NEVOIE SA SCHIMBAM PARADIGMA!......este nevoie sa ne transformam ,si sa ne armonizam cu Universul.
In aceasta decrepita paradigma in care vietzuim ai sentimentul ca esti ratat, ATUNCI ACESTA ESTE UN SEMN BUN!------TE VEI TRANSFORMA !
La revedere frate Saman!
Sa ai cat mai multe victorii! !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu