joi, 24 martie 2011

Cine esti ?...Cine sunt?

Cine esti ?...Cine sunt?
dThelema
2 Sep 2009, 12:04
...In visul meu.
Te-am asteptat sa te reintorci intr-o noapte,la fel de misterioasa cum ai plecat. Poate sa te reintorci dupa palaria aceea neagra cu boruri largi.Sau poate sa-mi dezvalui ochii.
Eu am sperat ca ve-i veni, intr-o noapte,imbracata intr-o eleganta rochie de matase rosie, ca vei veni pe saltelutza mea,asezata pe podea ,langa usa deschisa a balconului. Sa te asezi incetisori ,sa ma acoperi cu poalele rochiei de matase,sa ma trezesti usor,sa-mi lipesti obrazul de carliontzii aspri de pe pubisul tau si sa-mi spui ;PATRUNDE-MA IN ESENTZA DANE!

...Am zburat ca un vultur solitar,ca un albatros,peste intinderile apelor,si am zarit ,din aer, delfinele in jocul lor vesel.
Doar o rochie lunga din matase rosie aruncata peste mine,ma va linisti. O rochie purtata de o femeie patimasa.....

............


dThelema
10 Mar 2010, 10:49
http://www.youtube.com/watch?v=Z3Vu0P0V53k
Am un mic ragaz pentru a incerca sa raspund la intrebarea ;CINE ESTI? ,,CINE SUNT?......
....

TOTUL ESTE UN JOC! ! ----aici ,pe pamant.

Platon ne recomanda sa intzelegem OMUL ca fiind un spectator, ce priveste detasat ''scena vietzii terestre''. Si intr-un anume fel ,da jocului, o stralucire terapeutica......o alinare pentru SUFLETUL NEMURITOR, ''condamnat'' vremelnic sa experimenteze corporalitatea.

Iar jocul este mai frumos atunci cand apare in el si EROS..................DAIMONUL, fiintza intermediara ,intre Om si Zeu , personificare a dorintzei ,a iubirii, a nebunii iubirii... EROS ...si MAGIE!....Eros si personificari ale pasiunilor primitive...Eros si cele doua jocuri ale lui:
--jocul cu zarurile.
--jocul cu mingea

Socrate spune ca Erosul este nazuinta si nostalgia dupa Bine, Frumos si Adevar. Cine este deja īn posesia adevarului perfect, al Frumosului si al Binelui, cum sunt, de exemplu, zeii, acela nu cunoaste aceasta nazuinta caci se nazuieste doar spre ceea ca cineva nu are. Erosul nu este nici frumos, nici rau, nici bun. El nu este nici zeu nici om, dar este ceva de mijloc - un demon. El este ceva īntre muritor si nemuritor, īntre īntelepciune si lipsa de ratiune si de aceea este mereu animat de o anumita tendinta. Erosul este iubirea prototipului etern al Binelui, Frumosului si Adevarului, nostalgia si nazuinta spre ele si nicidecum posesia lor. Erosul este simbolul eficientei si al vesnicii cautari.

Totul este un JOC DIVIN!
Iar aici, la noi, MAYA, iluzia cosmica, formeaza decorul si figuratzia
Am citit unele dintre gandurile tale,(in clubul tau). si ale altora....... ASA ESTE AVETZI DREPTATE! ! !

..''Cineva spunea demult ca iubirea e un dar divin de care nu multi au parte, dar cu care multi se joaca, crezand ca au aflat-o. Nimeni nu vrea sa creada ca el, tocmai el a fost ocolit de scanteia divina in forma ei cea mai sublima, dar uita totusi ca sta in putinta noastra de a o recunoaste si de a lupta pentru ea.''

..''Ce ne facem, insa, daca iubirea intarzie sa apara iar noi ne hranim continuu cu imaginea distorsionata sau chiar falsa a unor iubiri inconjuratoare? Nu cadem astfel in pacatul jocului? Nu aducem la un stadiu primitiv tocmai sentimentul despre care noi credeam ca ne diferentiaza de ceilalti? Sau poate ca... asteptarea ne schimba.. slabeste glasul inimii si face loc himerelor alunecoase.''

CINE ESTI? CINE SUNT?
Ai intzeles f. bine despre ce este vorba, atunci cand ai ales fotografia acelui claun, cu nasul rosu, cu ochii incercanatzi,si cu expresia aceea malefica de pe chip. Fotografia acelui claun, langa cealalta fotografie, unde apare ,pe o culme arida, un soi de erou,o sabie, si un vultur.
ASA SUNT SI EU! .......Un ''erou'' in cautatre ''LEGENDEI PERSONALE'', dar sub masca se ascunde claunul
.........................

Am meditat mult la asta.

Aproape ca nu mai este nimic de spus.

Am zambit amar cand am citit si celelalte ganduri, ....
''Fiecare poveste de dragoste nascuta pe net isi are propria evolutie, mai mult sau mai putin spectaculoasa. Cei doi protagonisti sunt ori mai aproape, ori sunt despartiti de mari si tari, dar cadrul general devine cu adevarat incitant atunci cand cei doi sunt parti ale unor lumi diferite. In aceste povesti de dragoste virtuale, misterul isi are inca de la inceput locul lui bine determinat.
Cu el incepe totul si de cele mai multe ori finalul unei astfel de experiente este la fel... invaluit in mister. Incertitudinea si faptul de a nu fi sigur ca stie totul despre persoana care se afla la celalalt calculator dau nastere la senzatii la care nu se gandea ca ar putea fi experimentate. De la dragoste la indiferenta uneori, ba chiar la ura, de la un mod de a vedea lucrurile la altul, de la ideea ca suntem atat de mici in acesta lume, la ceea ca suntem creatorii si stapanii ei, de la tristetea ca nu ai alaturi in acel moment persoana care iti spune cuvintele acelea frumoase, la fericirea ca ai totusi ocazia de a vorbi cu ea... cam la aceste lucruri se reduc relatiile de dragoste virtuale...
Minciuni si adevaruri care nu se pot diferentia. Situatii in care barbatii uita ca dragostea cea importanta este cea pentru partenera reala si nu pentru cea care ii face sa vibreze inima tastand si “impartasindu-i” cele mai intime secrete si spunandu-i cuvintele cele mai dulci pe care le-a fost dat sa le auda vreodata, chiar daca el i-a spus ca are o relatie cu o alta femeie in viata reala...''

''Cred sau imi place sa cred, ca toti cei care scriu pe acest sait, au citit macar o carte in viata lor. Vreau sa spun ca si mie mi s-a intamplat sa ma indragostesc de un personaj din cartile citite. Era o iubire sublima, intensa, dar neimplinita. De fapt eu eram cee care iubea si nu personajul din carte. Internetul este ca o carte pe care o citesti, de aceea nu poate fi vorba de o iubire adevarata pe internet. Iubirea adevarata are nevoie de contact, nu numai de partea poietica, care este cea mai frumoasa.Eu cel putin sunt de acord cu ceea ce e scris in cartile de psihologie. Dragostea pe internet nu poate sa existe. Netul e un fel de nebunie. Nu poti sa cunosti pe cineva - in intregime - prin internet. Lipsesc ochii si vocea. Lipseste totul. Nu e decat o interpretare. Dupa parerea mea, majoritatea oameniilor au in capul lor o macheta de-a lor fiind perfecti pe care o imita constant. La un moment dat devine ca un reflex ,cred. Si internetul ,da adesea impresia ca persoana cu care comunici e perfecta, dar totul e o iluzie, dupa cum spun si manualele. Cand ajungi sa o cunosti in real, life - daca se ajunge la asta - iti dai seama ca persoana respectiva e diametral diferita de felul in care ti-ai imaginat-o. E diferenta dintre a citi o carte si a te uita la filmul care a fost realizat pe baza cartii. Anyways... that's what I think... De multe ori realitatea este cruda si dezamagitoare. Daca ai implinit varsta maturitatii cred ca ar fi cazul sa nu te mai indragostesti de himere.''

ESTE ADEVARAT! ! !............(ce este adevarul?)

Este adevarat ca atunci, la inceput , cand ne-am intalnit, in aceasta lume virtuala, mi-am propus sa ma joc, sa-mi exersez abilitatzile (insa n-am avut niciodata timpul necesar sa-mi dezvolt planurile......si intr-un anume fel este bine ca s-a petrecut asa).
Am intalnit o doamna frumoasa, care se prezenta cu tabloul unei fetitze blonde (multe semnificatzii aici), care in adolescentza citea E. Zola, care avea o preferintza pentru un anume roman despre un magician si despre o insula (reala si imaginara in acelasi timp), si m-am intrebat: POT EU OARE SA FAC A CRESTE IN SUFLETUL ACESTEI FEMEI O DRAGOSTE ,O PASIUNE,, ASA CA IN ADOLESCENTZA?......nu stiu,mi-am zis ,dar pot incerca.
Si am incercat
Daca initzial a fost o provocare, incet ,incet....personajul seducator, a fost sedus si a inceput sa traiasca ''in real'' aceasta ''piesa de teatru''....PASIUNE...NERABDARE...''FLUTURI IN STOMAC''...NOSTALGIE.... GELOZIE....DEZAMAGIRE....EXTAZ...VIS SI VISARE........

Fireste ca partea ratzionala din sufletul meu dadea o lupta titanica pentru a pastra un echilibru.................. nu a reusit de fiecare data asta
Este in tine un anume rafinament, o anume vraja, o atractzie fatza de care este greu sa te aperi. Este un amestec de feciorelnica puritate si de erotism dezlantzuit ,asemeni bacantelor lui Dionysos. ! ! !( )

EXTAZ SI AGONIE

Acest ''joc divin'' mi-a facut un mare bine. M-a facut sa intzeleg ganduri si dorintze ascunse in sufletul meu, ascunse pentru ca nu aveam curaj sa ma confrunt cu ele. Am intzeles cat sunt de fragil, cat sunt de naiv, si ca ......am o mare,o imensa nevoi de dragoste ,(de dragostea pe care mi-o imaginam,si pe care n-am intalnit-o niciodata).
In rest acest joc mi-a adus o mare suferintza. Iar daca eu te-am ranit,si te-am dezamagit,te rog iarta-ma!

Mi-a placut imaginatzia ta, si incercarile tale!
In setea mea de dragoste ma pulverizam, ma imprastiam,ma scindam in zeci de personaje, in dialoguri cu zeci de femei necunoscute. Iar tu ai facut la fel te-ai disociat ,si ai devenit ca un diamant cu zeci de fatzete, venind catre mine cu alte adrese ,cu alte chipuri, cu alte nume, incercand sa ma cunosti ,si incercand sa ma aduni, sa ma reunifici. ASA CA IN LEGENDA LUI ISIS SI OSIRIS
(poate ca ar trebui sa rescriu povestea din ''Visul Arianei'', sa abandonez ideile lui Epicur, si sa adaptez legenda egipteana)

Nu stiu daca am reusit sa te fac sa retraiesti o dragoste adolescentina. Ceea ce stiu sigur este.... ca eu m-am transformat....O terapie de un an care a avut roade!
Si fiindca in orice roman de succes marea dragostea este neimplinita, in viatza reala dragostea este CEL MAI FRUMOS VIS!
Nu ne ramane decat sa-i dam dreptate lui Platon.

La revedere!, dulce preoteasa a Zeitzei ISIS

http://www.youtube.com/watch?v=Z3Vu0P0V53k

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu