marți, 22 martie 2011

Dialog.....

dThelema
29 Jan 2011, 11:53
Am visat extraordinar ! Am dormit cca. 9 ore..deci am prins trei cicluri complete de somn.Am avut si un lung ''vis lucid'',unde am analizat ,da e bine spus ..analizat intamplari din ziua precedenta (discutzii ce au fost legate de poza mea de profil de pe neogen ).Si mi l-am imaginat pe Iisus cand mergea prin taramurile aride ale Galileii. Mi-am imaginat cum arata---fatza luminoasa radianta, cu tenul masliniu al specific semintziei semite...cu ochii frumosi ,albastri,blanzi..melancolici uneori, cu privirea ''umeda'' datatoare de viatza,... l-am vazut cum merge meditativ si cum camasa lunga flutura ca un steag alb...(un steag de PACE),,cum parul lung,saten inchis,prins cu o banda metalica (sau nemetalica fiindca era bronz---si avea forma unui rezonator biologic...sau cum numesc fizicienii ,azi, un oscilator deschis),,,o corana simpla...o antena....prin care gandurile se amplifica in puterea lor de receptzie si de transmisie a informatziei.....am vazut parul acela stralucitor cum se onduleaza pe spatele Fiului Omului.
Apoi L-am vazut asezat in nisipul fierbinte,galben-roscat, L-am vazut inconjurat de oameni. Am vazut si altzi oameni,cateva siruri ce urmau carari imaginare printre stanci aspre ,decorate saracacios cu cateva smocuri de iarba verzuii-galbuie),....siruri .siruri ce se indreptau spre CENTRU
M-am apropiat de Iisus si i-am spus ; '' RABUNI ....SUNT OM CA CEI DE AICI ,CE AU TRAVERSAT SPATZIILE SA TE VADA......INSA EU AM TRAVERSAT TIMPURILE CA SA-TI POVESTESC CE SE PETRECE IN PREZENTUL MEU ,IN ANUL 2011,-----TE ROG ASCULTA-MA !----El m-a privit cu o imensa dragoste,,,,si inima mea s-a LUMINAT DE IUBIREA INIMII LUI.
.............................. .......................
SI INFIORAT I-AM SPUS;..................



........


dThelema
29 Jan 2011, 18:50
ESTE O METAFORA FRUMOASA ! ! !
Vorbesc foarte serios, asa s-a petrecut intamplarea in ''visul lucid'' de dimineatza. [fiindca in cursul noptzii am visat intens ,insa chestii banale ]


............

dThelema
29 Jan 2011, 18:53
Serios acum.....nu am cuvinte pentru asemenea dialoguri. Insa pot sa-ti spun ce m-a facut sa intzeleg.

............

dThelema
29 Jan 2011, 18:58
Am intzeles ca mi-am ales bine maestrul spiritual-----Mircea Eliade.

............

dThelema
29 Jan 2011, 19:04
M-a facut sa intzeleg ce semnificatzie practica are matematica ; Matematica are rolul de a ajuta omul sa se ELIBEREZE (sa se Mantuiasca ,in sens crestin,daca doresti o alta formulare)
M-a ajutat sa intzeleg sensul teoremelor lui Gödel [http://cscs.umich.edu/~crshalizi/notebooks/godels-theorem.html]
M. Eliade face referiri la aceste teoreme in FABULOASA...FABULOASA.....FABULOASA....FABULOASA....FABULOAS A [da-mi te rog o mie de superlative ].... In fabuloasa nuvela '' Dayan''

................

dThelema
29 Jan 2011, 19:49
Sensul teoremelor lui Gödel (?) Este asa de simplu acum ! Iisus a formulat aceeasi idee in parabola ''tanarului bogat'' (parca... se numeste)........''mai degraba trece o camila prin urechile acului decat un bogat in imparatzia Lui Dumnezeu''
Atentzia trebuie concentrata pe ''dimensiunile'' portzii de intrare in Paradis.
Aici pe Terra ,unde cei ce fac istoria----(TEROAREA ISTORIEI )-----isi inchipui (s-au isi doresc ) ca au facut O INCHISOARE PERFECTA , de unde NIMENI nu poate scapa.......si....vine Gödel cu doua teoreme superbe si demonstreaza ca din punct de vedere matematic ,aici pe Terra, NU EXISTA PERFECTZIUNE, ca toate chestiile, lucrurile, dogmele, cultele religioase se supun regulilor de INCOMPLETITUDINE,,,si.... de INDECIDABILITATE
Din acest motiv (puscaria...ocna istoriei..are o mica fisura) ..si Paradisul este populat cu talhari ,magari...si...camile ,iar infernul de preotzi si bancheri

.......


dThelema
29 Jan 2011, 21:45
Sunt de acord cu obiectzia ta despre camila,insa reunosc ca imi place mai mult varianta cu trecerea mamiferului camila prin urechile acului, decat mamiferului terrian bogat (in chestii materiale...asa niste cocoase din aur,argint,bijuterii, si.....lazi cu acte de proprietate ---Vezi din aceasta perspectiva camila este un mic mamifer ce poate trece prin ...urechile acului)

...........

dThelema
29 Jan 2011, 21:49
Matematicenii au inventat un cod,asa sa nu-l intzeleaga decat cei din ''breasla'' lor......O sa fiu reductzionist ! --Reduc totul la problema FERICIRII si a LIBERTATII.
Putzin imi pasa de felul cum se exprima aceasta----in litere grecesti, arabe, sau simboluri chinezesti

..............

dThelema
29 Jan 2011, 21:52
"Adevarul” este pe deplin adevarat doar daca si varianta lui antinomica este la fel de corecta ! ! !
''Obscurul'' Heraclit denumea aceasta ENANTIODROMIA !

............

dThelema
29 Jan 2011, 22:02
Pentru a rezolva paradoxele logico-matematice, s-a introdus, la un moment dat, o a treia valenţă, aceea de "posibil".
Da...da... cred ce este ''posibil'' ca matematicenii sa difineasca corect PUNCTUL-----LINIA ''DREAPTA''----PLANUL----SPATZIUL, adica sa nu suprapuna reguli dintr-o ''lume ideala'', in una concreta asa cum este lumea noastra.
Cum sa spun ...avem un arbore---radacini, trunchi...si ramuri---adica sa nu se aplice reguli specifice ramurilor (aceasta fiind o lume ideala fiindca se afla in lumina),..sa nu se aplice reguli specifice ramurilor , radacinilor (lumea concreta materiala, obscura...)

................

dThelema
29 Jan 2011, 23:14
....Arborele Vietzii... si tot de cca.20 de ani am observat ca desenul kabbalistic al Sepfirotzior este o proiectzie in plan, o epura, a unui corp geometric,asa cum ''Steaua lui David'' este o proiectzie in plan ,(o epura) a unui cub (sau a unui octaiedru,,daca doresti---proiectat in plan are acelasi rezultat)......Am inceput studiul timid cu stangacie..aveam nevoie de un matematician sa-mi transpuna ideile in ecuatzii matematice,insa din pacate n-am gasit nici unul ,sau poate din fericire,fiindca a trebuit sa-mi rezolv singur problema... Adica sa descopar ca nu este nevoie de o constructzie concreta ,materiala a corpului geometric respectiv, ci------la inceput de o ''constructzie'' din emotzii....si apoi una pur imaginar---in spirit. Oul, matricea,uterul matematic,sau granula de polen---pot sa-i atribui orice denumire dintre acestea patru---este in fapt un.....un....VEHICOL (si aici iar apare maestrul spiritual care dezvolta cu mut timp inainte TEMA VEHICOLULUI).......si cu mult timp inainte, Iisus vorbindu-i lui Nicodim despre NASTEREA DIN NOU

................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu