luni, 22 martie 2010

Ce astept de la viatza?

Ce astept de la viata?..... simplu;TOTUL---adica sa-mi redobandesc LIBERTATEA sau altfel spus sa-mi recastig conditia de ZEU. Am cautat sa inteleg care a fost factorul declansator pentru munca si eforturile lui M.Eliade si am gasit mica nuvela Nopti la Serampore,publicata in1940.Iata ce ii spune Swami Shivananda(oare sa fie acelasi Shivananda cu care a vorbit Nikola Tesla?),deci iata ce ii explica lui M.Eliade: "Nici o intimplare din lumea noastra nu e "real"...orcine este stapan pe anumite forte pe care voi le numiti oculte,poate face orice vrea.Evident,nici el nu creeaza nimic"real",ci numai un joc al aparentelor.
-Dar chiar si iluziile acestea au anumite legi ale lor,care le acorda o aparenta de consistenta.....asadar ,noi "n-am trait exact "o intamplare de acum o suta cinzeci de ani,ci am fost proiectati ca martori unui eveniment de acum o suta cinzeci de ani,eveniment pe care insa l-am modificat.
-Iluziile si aparentele se supun la legile de care vorbesti numai pentru cel care "crede" in aceste legi,Dar se pare ca Suren Bose(renumit tantrist),si poate nu numai el,nu crede in "legile"care conduc universul de iluzii si aparente..."

Ca sa fac un mic comentariu daca inventez rituri,ritualuri, legi noi, atunci inventez "lumi noi"
Atunci exista o infinitate de lumi!!!!de lumi paralele,si doar anumite credinte ma fac partas la una sau alta din aceste lumi paralele!!. Acum inteleg de ce este nevoie de un anumit decor de un anumit ritual,este nevoie de asa ceva pentru ai tine pe toti participantii inlantuiti intr-o anumita lume. Eu ,oare in Visul carei fiinte ma manifest acum?Se poate ca intreaga omenire de acum sa participe la visul unei singure fiinte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu