duminică, 10 iunie 2012

Paparuda si H.A.A.R.P.


De la Wikipedia, enciclopedia liberă,
„În vremea verii, când semănăturile sunt primejduite de secetă, oamenii de la țară îmbracă o copilă mai mică de 10 ani cu o camașă făcută din frunze de copaci și buruieni. Toate celelalte copile o urmează și se duc jucând și cântând prin împrejurimi; iar oriunde sosesc, babele au obiceiul de le toarnă apa rece în cap. Cântecul pe care-l cântă este alcătuit cam așa: Papalugo, suie-te la cer, deschide-i porțile, trimite de acolo ploaia aici, ca să crească bine secara, graul, meiul și altele!" [3]

 Alaiul e alcătuit dintr-un număr variabil de personaje, dintre care cel puțin una-două trebuie să fie mascate. Acestea sunt dezbrăcate și apoi înfășurate în frunze si ghirlande de boz (brusture, fag, stejar, alun). Gluga de boz era legată deasupra capului cu cotoarele în sus și acoperea tot corpul ca un con de verdeață. Rămurelele erau împestrițate cu panglici roșii, cu salbe de firfirici. Cortegiul umbla prin sat de la o casă la alta, și în curte, însoțitoarele cântă un cântec ritual, bătând din palme, iar paparuda joacă un dans săltăreț.
Cred  ca  brusturele   este mai  indicat  in  acest ritual,pentru  ca  aceasta  planta  iubeste  umezeala,si  acolo  unde  creste  ,in  pamant  la  o  adnancime  mica , este  o  sursa  de  apa. Apoi  vine  alunul....alunul din  care  se  face  ''bagheta''  magica  a  fantanarului.
 Etimologia  de  pe  Wikipedia ma  face  sa  zambesc  sarcastic.Fireste  ca  este  vorba  de  un  Zeu,  insa  nu  de cel  pomenit  acolo,  ci  de Rudra,  aspect  distructiv  a  lui  Shiva,  Zeu  al  fulgerelor,  al  ploilor,  al  lacrimilor,  al  catastrofelor  naturale..............''1 Rudra : « le Rouge brillant, le Pleureur » - Shiva sous son aspect destructeur, « Maître des puissances terrifiantes », lorsqu'il dissout les mondes au moment d'un pralaya, utilisant pour ce faire la force cosmique de résorption. Il est aussi, sous cet aspect, « le Seigneur des larmes », car ses manifestations épouvantent les humains, que ce soient des catastrophes naturelles, des maladies et épidémies, ou des deuils.
Rudra, en tant que Maître de la Connaissance, est aussi Shiva, sous son aspect de Maître de la colère et de la peur, mais aussi sous son aspect de Yogi impeccable et redoutable, maître des pouvoirs secrets (siddhis), également de nature ignée.''
„Paparudă-rudă, / vino de ne udă / cu galeata-leata / peste toata ceata; / cu ciubărul –bărul / peste tot poporul. / Dă-ne Doamne, cheile / să descuiem cerurile / să pornească ploile, / să curgă șiroaiele / să umple pâraiele. / Hai, ploiță, hai! / udă pământurile / să crească grânele / mari cât porumbele. / Hai, ploiță, hai!”

Sensul mistic al ritualului

Nuditatea Paparudei e menită sa evoce puritatea genuină a naturii însuflețite, gata de a fi fecundată (Glia de către Cer, prin mijlocirea spermei cerești - ploaia).[13] Mircea Eliade explică nuditatea paparudelor recurgând la omologarea actului agricol cu cel sexual, omologare bine-cunoscută în istoria religiilor:
„Semințele sunt îngropate în pământ - pământul este închipuit ca o mare matrice, în care rodesc tot felul de germeni. Pămîntul devine, așadar, el însuși femeie. Gestul semănătorului capătă semnificații oculte; este un gest generator, și plugul (la început, un simplu par ascuțit) devine emblemă falică. Dar pământul rămâne neroditor fără ploaie; femeia telurică trebuie fecundată prin furtuna cerească. Iar ploaia -amănuntul acesta a fost observat din cele dintâi timpuri- este în strânsă legătură cu Luna și ritmurile lunare. Ritmuri care stăpânesc nenumărate niveluri cosmice: mările și ploile, creșterea vegetalelor, femeia. Luna "unifică", "totalizează" niveluri cosmice aparent deosebite: apele, ploile, viața vegetală, femeia etc. Este de la sine înțeles deci că într-o societate agricolă, în care soarta omului stă atât de strâns legată de ploaie, femeia are în puterea ei secretele vieții și ale morții. Participând singură la magia Lunii, ea singură poate conjura ploaia, căci virtuțile acvatice numai ea le înțelege. De aceea, în toate ritualurile agricole de aducere a ploii iau parte exclusiv femeile (paparudele etc.). În fața secetei care amenință, nuditatea rituală a femeii are o valoare magică: paprudele goale atrag pe marele bărbat sideral.[14] 
 Nuditatea  paparudei  are  rolul  de a  imblanzi Zeul,este  o  chemare  la  dragoste,  la  fecunditate  si  nu  la  distructie.
Practici  de  invocare  a  Zeului  ploii  se  gasesc  peste  tot,bunaoara  in Africa,unde dansul,  cantecul, si  agricultura   se  impletesc, intr-un  imn  de  slava  adus  ploilor
 .

.http://youtu.be/FfrUo931Iic

Botswana - Dikakapa - Pula

.


    
    Apoi......  Aceste practici  ancestrale,  sanatoase,in  armonie  cu  natura,  au  fost  inlocuite  in  ultimile  decenii  cu  facaturile  savantilor.Imitatia  vulgara a Divinitatii .
Rodul  mintii  demonice  a  omului  de  stiinta  modern , duce  Terra la  catastrofa.
Sa  amintim  de  H.A.A.R.P.  ,  si  de  uriasul  inel  magnetic  ,C.E.R.N.,  de  la  Geneva,  care  perturba atmosfera  pamantului, ...... http://www.ne-cenzurat.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=23061:terorismul-climatologic-i-rzboiul-geofizic&catid=1:dezvaluiri&Itemid=7
TERORISMUL CLIMATOLOGIC ŞI RĂZBOIUL GEOFIZIC 
 '' În 1970 a fost editată cartea „Între două epoci” scrisă de masonul Zbigniew Brzezinski, în care precizează: „Tehnologia va pune la dispoziţia conducătorilor lumii anumite tehnici pentru declanşarea unui război secret…Tehnici de modificare a vremii vor putea fi folosite pentru a produce îndelungi perioade de secetă sau furtuni puternice.” Ceva mai târziu, dr. Roselie Bertell, un cercetător de renume mondial în domeniu avertiza că „oamenii de ştiinţă din armata SUA lucrează în prezent la realizarea de sisteme climatice folosite ca arme de război. Metodele includ crearea şi dezvoltarea de furtuni puternice şi direcţionarea evaporării apei în armosfera Pământului pentru a produce inundaţii direcţionate.” Completez: şi secete îndelungate în regiuni alese ca ţinte.
Producerea acestora nu mai constituie nici un secret. Nu sunt de domeniu SF-ului. Sunt puse la cale de elita mondială cu ajutorul oligarhiei militaro-industriale mondiale.
Cercetătorul militar general dr. Emil Străinu, directorul centrului de studii Psihotronice şi Ufologie, cercetător militar, specializat în radare, arme geofizice, climatologice şi fenomenul OZN,  a precizat că există tehnologii cu ajutorul cărora se pot produce distrugeri zonale punctuale prin catastrofe naturale dirijate: furtuni violente, inundaţii sau cutremure. Dânsul a scris caretea „Războiul geofizic – tehnici de modificare a mediului înconjurător în scopuri militare”, editată în 2003 de către Editura de Înalte Studii Militare.''
DACA  MAINE  O  SA  MA INTALNESC  CU  ZEUL  RUDRA  CE  SA-L  INTREB ?!
  E  o  metafora ......
 Poate ca  este de folos  sa  transcriu  o  parte  dintr-un  text  scris  azi;
      
Cu  cativa  ani  in  urma  reveneam  dintr-o  plimbare  ,pe  jos,  de  la  Ciric,  si iti  spuneam  atunci,  cu  amaraciune  ,  ca  limba  Romana  este  vernaculara.  Intr-un  anume  fel  aveam  dreptate  atunci.  O  formulare  corecta  ar  fi  ; LIMBA  ROMANA   A  DEVENIT  VERNACULARA  ,in  ultimii  34...poate  40  de  ani,  de  cand  propaganda engleza a  inceput  a  domina  in mass-media  (vezi!....si  scriu  englezisme.....puteam  scrie  jurnalism  ).

Aici,  in  tinutul  Zeilor,  in  Moldova  (Mol  este  numele  unui  Zeu  al  Tracilor...iar  ''dova'',  poate  ca  se  pronunta ''Dava''   sau....DEVA ). Aici  la  noi  ,in  Carpati (''car''-''pathi''), s-a  vorbit  o  LIMBA  SACRA  !

Jocul  tau de  cuvinte ; Garuda  si  plangaciosul  polonez  maruda,  mi-a  amintit  de   un  Zeu  terifiant  din  India,  de  Rudra,  care  este  un  Zeu al  plansului,  al  lacrimilor,  al  fulgerului  distructiv,  al  ploilor abundente (care  produc  inundatii).  Rudra  este  aspectul  distructiv  a  lui  Shiva.

Rudra  care  este indragit  de  yogini  pentru  ca  este  stapan  al  cunoasterii   si  al  puterilor  secrete,  miraculoasele (siddhis ).

Asa mi-am  amintit de  traditiile  romanesti, de incantatziile  care  chem  ploile, PAPARUDELE  (ruda  ...ruda...paparuda  ).

Si  sa  fac  o  mica  lista,si  apoi  sa  inchei  acest  subiect,mai amintesc  de  Vâyu Zeul  aerului,  al  vitalitaii-----la  noi  este   vantul,  si  strigatul  romanilor  Vai !...Vai!  (  Vâyu  ,Vâyu,poarta  pe  aripele  tale  aeriene  rugaciunea  mea  !  )

  STHANA=loc,  statiune  Sunt  5  sthana principale (aspecte  energetice  si  materiale  care contin  aspectele   focului,pamantului,apei,aerului,eterului  )

  STHALAS=Templu  sacru.  Noi  avem  ''salash''.

BHUMI=pamant.  Noi  avem ''huma''  (lut).

APAS=apa.......etc...etc...

--------

  Ma  bucur  ca  l-ai  reintalnit  pe  Zevedei.  ''Fericiti  cei  saraci  cu  duhul......a  lor  este  Imparatia  !''

    Stii  care  este  ''Graalul'' pe  care  suntem  ursiti  sa-l  cautam  si  sa-l  gasim  ?!

Noi,  Romanii  adevarati,  trebuie  sa  regasim  STHANA,  unde  este  construit, STAHALAS-ul,  unde  pe  o  PITHA (soclu.....sau  Yoni),,,se afla  STHANU (coloana...sau  falus)   lui  Shiva !!!!!

  Sthanu   care  fecundeaza  si  reda  viatza , in  pace !  ''stana  de  piatra vie''!

Vom  merge  si  noi  peste  cateva  zile  in  Ceahlau,  unul  dintere  muntii  sacri  ai  stramosilor,  si  de  pe  culmele  lui  vom  cauta  ,din  priviri,  ''LOCUL''.

Locul  unde  se  afla  ''Graalul''  nostru  !....comoara  noastra  !.....LIBERTATEA !

   Sunt  convins  ca  iti  vei  reaminti........la  inceput,  celebra  intrebare  a  lui M.  Eliade,  din  romanul  ''Noaptea  de  Sansiene'',E  DEPARTE  STANA  ?!...o  interogatie,  simpla  intrebare  adresata  Lui  Dumnezeu.

O sa  copiez  un  articol  dintr-un  blog....am nevoie  si  de  parerea  uni  alt  om.......

''

January 21, 2008
Regele pescar…sau despre intrebarea justa
Posted by darkclauds under Uncategorized
[12] Comments

Ne pierdem de prea multe ori in detalii. Uitam esentialul, uitam obiectivele si ratacim pe drumuri care nu ne apartin.

Regele pescar era tare bolnav…Si datorita bolii lui intreg regatul sau suferea..

Veneau cavaleri din lumea larga la batranul rege in cautarea sfantului Graal dar coplesiti de boala ce cuprinsese regatul si regele, uitau sa puna intrebarea esentiala.

In loc sa intrebe de Graal, singurul lor obiectiv, il intrebau pe batranul rege de cauzele bolii sale…

Pierdeau din vedere idealul, lucru interzis oricarui erou adevarat.

Cu fiecare intrebare irosita starea regelui se agrava si de asemenea cea a regatului.

Un singur erou a ramas neimpresionat de toate elementele exterioare si concentrandu-se asupra dorintei sale a pus intrebarea justa. Unde este Graalul?

Ca prin minune regele si-a revenit si de asemenea regatul lui. Lucrurile au revenit la ordinea lor fireasca totul datorita unei singure intrebari.

Ce poate fi mai simplu decat sa pui o singura intrebare definitorie?

De multe ori noi suntem regi pescari si tot noi suntem cavaleri ratacitori in cautarea sinelui, a fericirii sub forma succesului sau a iubirii sau a orice altceva.

Rege pescar de oameni si idei. Eu detin secretul dar uneori uit intrebarea. Uit drumul catre ceea ce sunt si ceea ce vreau sa devin. Ma complic, prins in intrebari inutile, mai mult despre altii decat despre mine.




De multe ori uit ca eu sunt regele pescar, ma simt bufon la curtea unui rege nebun, uneori ma simt pestele neajutorat in acvariul unui Iona…

Cand plec la pescuit de adevaruri uit sa discern intre adevarurile mele si cele ale altor eroi.

Aman calatorii si sovai la rascruci de drumuri.

Un drum lung si o singura intrebare justa, ce poate fi mai simplu si totodata mai complicat?

Mi-am amintit de Eliade, cu regele meu pescar si de o alta calatorie catre descoperirea sinelui si o alta intrebare esentiala din Noaptea de Sanziene: E departe stana?

Sau cum imi place mie sa ma intreb, daca l-ai intalni pe Dumnezeu pe un drum piezis de munte, si ai avea dreptul la o singura intrebare, care ar fi aceea?''
  

Un comentariu: