''Morala'', ''etica''...cuvinte care si-au pierdut senul in prezent.Chiar si ''placere'' are alte semnificatzie comparativ cu antichitatea.Plecand de aici doresc sa gasesc o alta semnificatzie cuvantului ''intelectual''.
Intelectualul este un terrian care a fost educat sa consume multe resurse (energetice,materiale,financiare...etc...etc.),si sa fie obedient banului(egregorului banului).Pentru ca sistemul financiar actual este bazat pe crestere economica la infinit,deci de consum la infinit,sau de indatorare la infinit a gloatei (turmei) la banci.Este nevoie de rafinament,de elegantza, de ''clasa'' pentru a consuma (a irosi futilitatzile produse de industrie---orice fel de industrie). Un terrian care consuma mult si divers este un terrian ''bun''----de la pasta de dintzi,la vesminte de firma, jucarii electronice, si autoturisme de lux,pana la croaziere, serate sofisticate, concerte impresionante, si alte manifestari asa zis artistice.
Terrianul needucat, marlanul,golanul..etc...etc... are doar cateva instincte primare ce trebuie satisfacute,cum ar fi hrana, bautura (alcoolica), fumatul, si sexul._Prea putzin pentru a face sa functzioneze sistemul financiar modern.
Iata un motiv serios pentru a recompensa financiar foarte generos intelectualul (sau bugetarul),iar golanul , chiar daca munca lui e productiva, cu minimul posibil.
Pentru o tzara intreaga, aceasta politica financiara, este asemanatoare. Pentru tarile cu ''negri albi'' (asa cum erau alintatzi localnicii din partea colonizata a Europei), F.N.I. ''sfatuieste guvernele acestora sa se imprumute. Asta pentru a salva investitori straini (comerciantzi si speculantzi ), si pentru a vinde stocurile de marfuri (uneori expirate) de prin depozitele Europei ''elevate''.
Intelectualul este un terrian care a fost educat sa consume multe resurse (energetice,materiale,financiare...etc...etc.),si sa fie obedient banului(egregorului banului).Pentru ca sistemul financiar actual este bazat pe crestere economica la infinit,deci de consum la infinit,sau de indatorare la infinit a gloatei (turmei) la banci.Este nevoie de rafinament,de elegantza, de ''clasa'' pentru a consuma (a irosi futilitatzile produse de industrie---orice fel de industrie). Un terrian care consuma mult si divers este un terrian ''bun''----de la pasta de dintzi,la vesminte de firma, jucarii electronice, si autoturisme de lux,pana la croaziere, serate sofisticate, concerte impresionante, si alte manifestari asa zis artistice.
Terrianul needucat, marlanul,golanul..etc...etc... are doar cateva instincte primare ce trebuie satisfacute,cum ar fi hrana, bautura (alcoolica), fumatul, si sexul._Prea putzin pentru a face sa functzioneze sistemul financiar modern.
Iata un motiv serios pentru a recompensa financiar foarte generos intelectualul (sau bugetarul),iar golanul , chiar daca munca lui e productiva, cu minimul posibil.
Pentru o tzara intreaga, aceasta politica financiara, este asemanatoare. Pentru tarile cu ''negri albi'' (asa cum erau alintatzi localnicii din partea colonizata a Europei), F.N.I. ''sfatuieste guvernele acestora sa se imprumute. Asta pentru a salva investitori straini (comerciantzi si speculantzi ), si pentru a vinde stocurile de marfuri (uneori expirate) de prin depozitele Europei ''elevate''.
http://www.nextgenerationfood.com/news/looking-at-food-waste/
RăspundețiȘtergereOf!..alta este ideea......Este IMORAL sa recompensezi un individ ,care a invatzat cateva poezioare,(la garadinitza sau la universitate ) si a demonstrat ca este fidel sistemului capitalist actual......doar ca este un ''bun'' consumator.
RăspundețiȘtergereEste lipsit de ETICA sa indatorezi copiii nenascutzi ai unei tzari pentru a satisface niste bancheri cupizi ,devoratori.
---
Adevaratul intelectual cauta idealul,calea spre LIBERTATE.
''Intelectualii'' moderni....stupizi deplorabili ,dezvolta sclavia.
Épicure...... C'était personnellement un
RăspundețiȘtergerevrai sage, sobre, scrupuleux, contempteur du
plaisir, rigoureux pour lui-même, pratiquement
un stoïcien. ...........Au point de vue delà morale, Épicure se rattache
certainement à Aristippe ; mais avec la différence
. qu'il y a entre le plaisir et le bonheur, Aristippe
disait que le but de la vie est le plaisir intelligent,
Épicure dit que le but de la vie est le bonheur.
Or le bonheur est-il dans les plaisirs ou au con-
traire les exclut-il ? Épicure est parfaitement
persuadé qu'il les exclut.