joi, 23 august 2012

TELEportare si spectacol

........experimental...
 

    Panta  muntelui  era  foarte  abrupta,din  loc  in loc se  vedeau  stancile  golase,inconjurate  de  ferigi,de  tufe  de  zmeura,  si  fireste de  brazi falnici.Cararea  pe  care  inainta  grupul  nostru  era  batatorita,si  foarte  ingusta .
Era  drumul  ursilor....ha...ha...ha...Asta  am  aflat-o  mai  tarziu.
Am  ajuns  relativ  repede  intr-o  poiana  vasta unde  erau  niste  .......cum sa le  spun ?.....niste  cuiburi,  pe  jumatate  acoperite  cu  iedera  groasa.Imediat  sub  tesatura  de plante  era  o  cupola  ,  o  umbrela  dintr-o  panza de canepa ,tesuta  foarte  strans,ca  sa  nu  treaca apa,  atunci  cand  ploua.  Si  mai  era  o  perdea  fina,alba....alba  si stralucitoare.
---'E  plasa  de  tantari ?'',exclama  deosebit  de  mirata o femeie de  langa  mine.
--- '' Da'' ,  a  raspuns  repede ghidul.Si  a  continuat  zambind,  ''Da,chiar  daca  aici  tantarii  au  bun  simt. Uneori, rar ce-i  drept,  deranjeaza  si......''
Am  ras cu  totii.
   Cuiburile  erau  de  mai  multe  feluri,  totusi  cele  mai  multe  erau  de  doua  persoane.  In  interior  era o  cuvertura  din  muschi  si  licheni,care  aveau  extraordinara  proprietate  de  a  curati  pielea  celui  cuibarit  , de  acarieni,si  de  alti  paraziti  cu  ''bun-simt''.
   Se  intunecase  dar  era  luna  plina  si  se  vedea  destul  de  bine  locul.  Am  facut  un  dus,  intr-o incapere  speciala,unde  cateva  rezervoare  ,expuse la  Soare ,pastrau  in  ele  apa  calduta.
Nu  m-am   sters  .Mi-am  infasurat  camasa  in  jurul  taliei  si  am  plecat  sa  caut  un  loc  liber  ,un  pat  verde  si  viu.  Picaturile  inca  siroiau  ,din  plete,  pe  piept  si  pe  spate,  si  se  evaporau  apoi  in  aerul  cald,  racorindu-ma, relaxandu-ma.  
Am  gasit  un  cuibar  liber  si  m-am  scufundat  in  el  complet  gol ,simtind  imbratisarea  tandra  a  muschilor  si  a lichenilor. 
Pe  sub  acoperisul  din iedera  se  vedea  o  particica  din  cer,  erau  cateva  stele si sclipea ,intre  ele,  Venus.  Venus  asa  cum  n-o  mai  zarisem  niciodata  pana  atunci.
   Nu  stiu  cat  am  stat  asa, contempland  cerul,dar  m-am  ridicat  in  capul  oaselor  sa  vad  ce  se  petrece  afara,fiindca  din  alte  cuiburi  se  auzeau  cantece,  rugaciuni....mmmmm!   si  din  altele  chicoteli.Cine  ar  fi  putut  dormi  intr-o noapte  atat  de  frumoasa ?!
  --''Ps....ps....psss''
Mi-am  indreptat  privirile  in  locul  din  care  veneau  sunetele acele si  am  zarit  la  zece  ,sau  cinsprezece  metri  o  femeie ,intr-un  cuib, care-mi  facea  semne  cu  bratele.
Am  privit  repede  in spate  sa  ma  conving  ca  nu  comunica  cu  altcineva. Ajutat  de  limbajul  semnelor  am  intrebat-o  daca  pe  mine  ma  apeleaza   si  ea  mi-a  raspuns  cu  miscari  ample .Ma  intreba  daca  n-as  vrea  s-o  primesc  la  mine  peste  noapte.
Era  Ana,  vecina mea de  drum,cu  care  am  stat  de  mai  multe  ori  de  vorba  ,in  timpul  zilei. Cum  s-o  refuz ?. Era  singura .
  I-am  facut  strengareste  semn  cu  mana sa  vina.  si  ea imediat  a  incalecat  margine  cuibului  ,ca  o strengarita ce  sare  pervazul  ferestrei ,de la  parterul  unei  case  cu  gradina.....si a  inceput  sa  alerge...sau...  sa  zboare.
In  zece  secunde  a  fost  langa  mine. Nici n-am  mai  avut  vreme  sa  ma  imbrac.
----''Ma  ispitesti  Ano  !''
---''Eu?....Serios?'',mi-a  raspuns  razand  cu  mare  bucurie, in  timp  ce-si  dezbraca tricoul  din  bunbac,lung  si  larg, de  parca  ar  fi  fost  o  camasa  de noapte.  ''Cum  sa te  ispitesc?...E  adevarat  ca  am  cateva  fructe  la  mine...doua  mere...mmmm!...ha...ha...ha....o  piersicuta.....mmmm!  dar  nici  unul  nu-i  PERFECT...ha...ha...ha...Priveste...priveste-le  !  O  sa te  convingi.....ha..haaaa...aaaa....deci  nu  este  intersis  sa  le  ''consumi''
Am  privit-o intens,si cu  varfurile  degetelor i-am  atins linia  gatului,si  am  alunecat  delicat  spre  umarul  rotund.
---''Ce  poate  fi  mai  frumos !....?''  am murmurat.
  Obrazul  ei  s-a  impurpurat  si  ochii  s-au  umezit,si  buzele  sau  rotunjit....
----''Ce ?....''
 --- '' SA  FACI  DRAGOSTE  IN  PARADIS  !  ''......si.....
---''Si?''
--''Si.......O  sa-ti  spun  maine  dimineatza''