luni, 1 noiembrie 2010

PAINEA NOASTRA

dThelema 1 Noi 2010, 21:38

....''Tatal nostru
Care esti in ceruri
Sfinteasca-se numele Tau
Vie imparatia Ta
Faca-se voia Ta
Precum in cer asa si pre Pamant
Painea noastra cea de toate zilele
Da-ne-o noua astazi.......
Azi painea se face din plante modificate genetic...are E-uri..are si un antiaglomerant - E536 - ferocianura de potasiu - care la peste 100 grade C se descompune in cianura de potasiu si clorura de fier.....si uneori brutari neglijentzi framanta aluatul impreuna cu rozatoare moarte.
Ultima paine pe care am cumparat-o era asa. Am dat-o pe foc. Am facut-o ''ARDERE DE TOT'' si am gandit ; DOMNUL MEU GUSTA SI TU DIN PAINEA ACEASTA ! Si am intrebat; DE CE E ASA PAINEA NOASTRA AZI?...apoi mi-am raspuns; ''Fireste nu din cauza lui Friedrich Nietzsche.....motivul e altul----Aceasta paine este CUMPARATA ! ! !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu