....
O poveste geniala despre ANIMA MUNDI (Latina..... si ψυχή κόσμου in Greaca ).
Ahasverus era indragostit de Maria-Magdalena, si gelos pe Iisus Nazarineanul.Pe marginea drumului Golgotei erau multzi curiosi atunci cand Iisus a trecut pe acolo, insangerat, si impovorat de pacatele omenirii (asa ca un ''tzap ispasitor) si s-a oprit rugand un om dim multzime sa-i dea o cana cu apa.Bastinasul i-a spus cu indiferentza ; ''La ce-ti mai trebuie apa daca tot mergi la moarte?''..si a refuzat sa ostoiasca setea condamnatului. Iisus l-a privit cu blandetze si-a spus ; '' MA DUC SA MOR, DAR TU NU VEI MURI PANA CE EU MA VOI REINTOARCE ! '' De atunci Ahasverus a devenit ''Jidovul ratacitor''...si s-a identificat cu Anima Mundi.....cu toate gandurile....emotziile...si faptele oamenilor de la Adam si Eva, incoace.De atunci Ahasverus rataceste prin istoria terrienilor fara pauza,fiindca omenirea in coplexitatea ei , era , este , si va fi (pentru inca putzi timp ) dominata de ura, lacomie, minciuna, razbunare, razboaie si false religii.
I se ingaduie rareori cateva clipe de odihna, INSA NUMAI ATUNCI CAND SUNT CATEVA CLIPE DE PACE PE TERRA.
In nuvela lui Mircea Eliade, Ahasverus il gaseste pe Dayan, un tanar student la matematica, in care vede un posibil salvator----al lui, si al terrienilor.---- il initziaza in tainele memoriei colective, il ajuta sa descifreze ECUATZIA ULTIMA, Solutzia ,drumul,poarta cheia, ce readuce Umanitatea in EPOCA DE AUR.
Insa fortzele obscure ale ''egregorului banului'', il captureaza, il interneaza intr-un spital psihiatric, si il ''eutanasiaza'' pretextand ca acest mic sacrificiu este necesar pentru linistea si sigurantza terrienilor. .....
Una storia brillante su ANIMA MUNDI (Latina. .... e ψυχή κόσμου in greco).
Ahasvero era innamorato di Maria Maddalena, e geloso di Gesù ,
.Pe erano molti curiosi Calvario quando Gesù passava, sanguinosa, e pieno di peccati dell'umanità (in modo un capro espiatorio'') e si fermò chiedere ad un dim folla l'uomo per dargli una tazza di acqua. Ahasvero disse con indifferenza,'' Che cosa succede se avete bisogno di acqua tutti andando a morire?'' .. Acqua e si rifiutò di condannare. Gesù lo guardò con dolcezza e gli disse:'' Sto per morire, ma tu non morirai finché io sono tornato! '' Da allora l'Ebreo errante Ahasvero'' è diventato'' ... e Anima Mundi ..... identificata con i pensieri e le azioni .... emozioni ... persone di Adamo ed Eva, incoace.De Ahasvero vaga poi attraverso la storia terrena, senza una pausa, perché l'umanità coplexitatea era, è e sarà (per un po '), dominato da odio, avidità, la menzogna, la vendetta, la guerra e le false religioni.
Raramente il permesso di parlare pochi momenti di riposo, ma solo quando sono di pochi secondi della pace sulla Terra.
Nel racconto di Mircea Eliade, Ahasvero trova Dayan, un giovane studente di matematica, che vede un possibile salvatore ---- s, e terrienilor. Un assaggio ---- è memoria collettiva, aiutiamo sbloccare ultima equazione, Solutzia la strada, porta chiave, la schiena l'umanità nel periodo d'oro.
Ma fortzele di oscura'' soldi EGREGOR'', cattura, è ricoverato in un ospedale psichiatrico, e'' eutanasia'' rivendicare questo piccolo sacrificio è necessario per la pace e la sicurezza delle persone sulla Terra. .....
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu