joi, 9 februarie 2012

Traim vremuri grele

.....''Aproape  nimeni  nu  mai  are  imaginatie.Traim  vremuri  grele. Cine  mai  are  timp sa-si  imagineze o  alta  lume ,  cu  ''altfel''  de  oameni, o lume  mai  poetica,  si  deci  mai  ADEVARATA?......A  intervenit  ceva , si  ''spectacolul'' a  disparut  .  S-a  reintors  in  neant.  A  lasat  loc  altor  probleme,  unele mai banale,altele, mai  precis una  din  ele,  extrem de importanta,  capitala.   Nu  ghicesti ?  AI  FACUT  SA  INTERVINA ,recunosc ,  fara voia  d-tale, IDEEA  MORALA ;DIFERENTA  DINTRE  COLEOPTERE  SI  FLUTURI.''
         .........................................................''Uniforme  de  general''  de  M.  Eliade
  http://mistermatematic.blogspot.com/2011/12/mentalitate-de-glaciatiune.html

MENTALITATE de GLACIATIUNE


10 Dec 2011, 15:51
Vise...si vise..da..da... conexiuni Yang- Yin....
Mmmm !... Am dormit mult. Am visat mult....Mi-am amintit acum...deee... doua lungi ''vise lucide'', unul inceput pe timpul noptii, si altul dupa ora opt. FRUMOASE....VISE VRUMOASE !
Da...apoi am facut o sedintza de autohypnoza.....m-am reintalnit cu ''SPIRITUL PLANTELOR ''
Am mai spus-o si-mi place sa repet ;...noi, terrieni, avem ca unica misiune sa SLUJIM PLANTELOR !
Vezi in ''Epoc de Aur'',terrianul era vanator, adica insecta cea mai evoluata (terrianul) avea rolul de a regula evolutzia celorlalte insecte , in asa fel incat PLANTELE sa prospere.
Cand terrianul a descoperit agricultura s-a produs o criza, si a trebuit inventata RELIGIA, pentru a se pastra intacta SACRALITATEA PLANTEI.
Agricultura a devenit ( si inca mai este), cea mai nobila activitate a terrianului !

O data cu scurgerea timpului, si cu organizarea sociala bazata pe ierarhie,terrianul s-a indepartat de ''SPIRITUL PLANTELOR''....A urmat glaciatziunea. Stim cum patura de gheatza a acoperit aproape intreaga planeta------TERRIANUL A FOST IZGONIT DIN PARADIS !
Insa insecta asta (ce se autonumeste OM) era rezistenta ,si s-a adaptat noilor conditzii, dezvoltand o MENTALITATE DE GLACIATIUNE, adica ierarhie razboinica, dominatoare, carnivora, ritual canibala. Terrienii au creat egregori menitzi sa-i ajute sa traiasca in conditziile grele ale iernii planetare.

A mai trecut o vreme, si iarna s-a ''imuiat''....Plantele au revenit pe terenurile lor, insa terrienii au pastrat MENTALITATEA DE GLACIATIUNE, of !, au si amplificat-o. Dupa ce-au inventat sclavia, si false culte religioase, ce aveau scopul de a pastra starea de teroare in sufletele terrienilor din turma (comunitate)....au inventat ''stiintza'''...apoi ''masina''...siiii ...ca sa-l parafrazez pe Mircea Eliade----s-a nascut pe Pamant ; Friedrich Nietzsche, Karl Heinrich Marx , si... Sigmund Freud---migratori barbari, reductzionisti in gandire,in totala opozitzie cu o gandire LIBERA, SACRA, CULTurala.
'' Memetica este o stiinta foarte noua care a fost introdusa in anul 1976, de catre omul de stiinta Richard Dawkins, si se refera la modul cum informatiile culturale transmise din generatie in generatie ne afecteaza vietile, uneori abatandu-ne de la calea adevarata a vietii noastre, de la scopul nostru real si motivul pentru care existam............. Potrivit Wikipedia, termenul de „mema”, introdus in anul 1976 de catre Richard Dawkins, se refera la o unitate de informatie culturala, capabila de a se propaga de la o minte la alta. Dupa Dawkins, memele pot fi fragmente de idei, limbaje, melodii, linii ale modei, abilitati, valori morale si estetice sau orice altceva. Mema se autopropaga ca o unitate de informatie culturala, si se comporta sub multe aspecte asemenea unei gene (unitate de informatie genetica). Intelegem astfel ca mema este un mesaj cultural care este transmis din generatie in generatie, care are puterea de a  ne cuceri mintile. In sine, asta e un lucru bun. Memele vorbesc despre capacitatea noastra de a transmite si altora idei.....
Tot ceea ce faci si nu este instinctual, este rezultatul programarii. Esti programat/a de meme. Daca ai fost la facultate, ai facut acest lucru ca sa fii educat/a, ca sa fii programat/a cu un set de meme care iti asigura „succesul in viata”. Faptul ca ai fost la facultate te-a inzestrat cu anumite idei si comportamente pe care nu le-ai fi avut daca te ghidai doar dupa instinct.
Majoritatea memelor cu care sunt oamenii programati sunt acumulate fara o intentie constienta; te infecteaza si iata-te, iti traiesti astfel viata "programat". Alte exemple de meme:

• Educatia religioasa* sau ateista;
• Exemplul parintilor tai cu privire la modul cum functioneaza o relatie, sau nu functioneaza;
• Show-urile de televiziune si reclamele pe care le urmaresti; etc.
...............    

Detasarea de meme


Cand vorbim despre scopul nostru in viata, nu vorbim despre un tel. Acest scop nu iti da sentimente de vinovatie, rusine sau razbunare. Aceste sentimente sunt folosite de catre meme ca sa puna stapanire pe viata ta. Alegand constient memele, putem sa eliminam controlul pe care il au ele asupra acestor emotii. Sa iti urmezi chemarea ta, te face sa te simti implinit/a, satisfacut/a, fericit/a si puternic/a.

Si trebuie sa fim constienti ca scopul nostru nu este desprins de ceilalti oameni. "Ori de cate ori vorbim, scriem, cream... imprastiem meme. Ca sa ne indeplinim scopul trebuie sa fim pe deplin constienti de ce fel de meme imprastiem.
Viata noastra este compusa din conversatii, care la randul lor sunt compuse din meme. La primul nivel nu suntem constienti de acest fapt. La nivelul 2 vedem lumea ca pe ceva solid, usor de inteles cu care putem sa interactionam. La nivelul 3 insa, vedem lumea ca pe o panza de pictura, un instrument cu care ne putem juca sau ca pe un bloc de marmura pe care il putem sculpta, pentru a ne indeplini scopurile. Iar daca alegem sa facem bine, binele se va intoarce la noi, in moduri neasteptate. Daca alegem raul, acesta se va intoarce la noi. In orice caz, acesta este mersul lumii", spune Brodie.
La nivelul 3 de constiinta avem viziunea a ceea ce vrem sa cream. La acest nivel ne alegem modelele. Uneori, un anumit model pe care il alegem, poate parea nebunesc pentru ceilalti. Dar nu conteaza. Oamenii care au avut viziunea bunavointei, au parut nebuni in timpuri de neincredere si lipsuri. Dar la nivelul trei intelegem ca Universul nu este labirint pe care sa il strabatem ci un copil care asteapta sa se nasca. Atunci cand ii oferim dragoste, claritate si oportunitati, crestem un adult vesel, recunoscator si plin de succes. Aceasta este oportunitatea pe care o avem, pentru a ne administra micuta carare pe care o strabatem in timp...''
---------------------------------------
----------   
 -
       Vezi !.....''memele''  daca  sunt  organizate  si  hranite  cu  emotzii  de  un  grup  de  oameni  reunitzi  dupa  o  anume  regula...un  rit...un  ritual-----FORMEAZA    UN    ......ai  ghicit   !.......UN   EGREGOR   !
   Exemplu  de  egregor   malefic ;  ''egregorul  banului'' (oricum  e muribund...se  prabuseste...vedem  asta  in  prezent )
   Exemplu  de  un  ----posibil--- Egregor FOLOSITOR.....5 poate  7  miliarde  de  oameni  unitzi  in  gandire, rezonand  unii  cu  altzii,  cu Terra,  cu  Soarele,  cu  intreg  Sistemul  Solar,  pentru  a  face  o ''sfera  protectoare'' impotrica  energiilor   foarte  puternice  ce  vin  din  Cosmos. ASTA  NE-AR  SALVA  !.....ASTA  AR  FI   INDEPLINIREA  MISIUNII  NOASTRE (adica sa  protejam  Terra  si  PLANTELE  ce cresc  pe  ea )....
 
  
  In  Basm   Goethe povesteste  despre  ceva  asemanator.......''  La începutul povestirii, după ce luntraşul trece luminiţele rătăcitoare pe celălalt mal al fluviului, acestea îl plătesc cu aur, bătrînul îngropînd monedele. Le cere drept plată „roade ale pămîntului… trei căpăţîni de varză, trei anghinare şi trei cepe mari”; luminiţele nici nu luau în seamă roadele pămîntului, dar rămîn ţintuite locului pînă cînd îi promit bătrînului că îi vor îndeplini dorinţa. Simbolismul celor trei roade ale pămîntului nu trebuie privit superficial; specific celor trei roade ale pămîntului este prezenţa cojilor sau învelişurilor suprapuse. Într-o conferinţă despre Basm, Rudolf Steiner vorbeşte despre cele trei învelişuri ale omului: fizic, eteric şi astral, înăuntrul acestor învelişuri aflîndu-se sinele; la adăpostul acestor învelişuri sinele adună roadele devenirii. Cele două luminiţe rătăcitoare de la începutul povestirii sînt asemenea neofiţilor animaţi de o imperioasă şi nesocotită dorinţă de a bate la poarta templului şi de a cere să fie admişi la iniţiere. În tradiţia alchimică, neofitul este considerat aurul născînd, aurul vulgar, care este încă materie dezordonată; în această cheie trebuie citită reacţia luntraşului cînd luminiţele au vrut să-l plătească în aur: „Pentru numele lui Dumnezeu, strigă bătrînul, ce faceţi!? Mă nenorociţi! O singură monedă de-ar fi căzut în apă, fluviul, care nu poa te suferi metalul ăsta, s-ar fi învolburat iar valurile lui m-ar fi înghiţit cu luntre cu tot, şi cine ştie ce s-ar fi întîmplat cu voi; luaţi-vă galbenii înapoi!”......
********
    http://www.esoterica.ro/2011/08/un-basm-cu-sapte-peceti-i/
.........................................................................................................................
   .Mentalitatea   de glaciatiune  s-a  pastrat,  si  s-a  dezvoltat chiar, la Cavalerii  templieri  (moderni),  si  la Teotonii  (moderni),  acesti  ''frati''  nascuti  la  Vatican,insa  care  s-au  luptat ,si se lupta  permanent,intre  ei,  pentru  suprematzie.
 Iata  un  articol ce  se  presupune  ca  este  scris  de Mircea Eliade,  despre  ''mentalitatea  masonica'';
   ---
Strania mentalitate masonică - un articol de MIRCEA ELIADE
Vă oferim în cele ce urmează un articol edificator  al lui MIRCEA ELIADE în ceea ce priveşte mentalitatea  FRANCMASONICĂ.
Am mai putea adăuga că pentru curajul său de a exprima astfel de adevăruri  zdrobitoare  în ceea ce priveşte  FRANCMASONERIA, lui ELIADE  i-a  fost incendiată bilioteca de către  francmasoni drept răzbunare că a îndrăznit să-i prezinte într-o lumină nefavorabilă (care este profund obiectivă).
Acest articol are o mare valoare pentru că ne ajută să înţelegem cum  este privită  în realitate FRANCMASONERIA de către o personalitate genială şi unanim apreciată care a fost şi rămâne pentru noi românul MIRCEA ELIADE.
                                                             Profesor yoga  GREGORIAN BIVOLARU
Nu cunosc nici un francmason şi din toate cărţile pe care le-am citit n-am înteles mai nimic asupra francmasoneriei, pentru că în realitate nici nu ai ce să întelegi în cazul aşa-zisei doctrine a ei. Nu ştiu ce vor de fapt aceşti oameni, cine le-a băgat în cap că-şi trag doctrinele de la Solomon şi de la Piramide şi de ce sunt atât de misterioşi cu “secretele” lor, pe care le publică totuşi în sute de cărţi de propagandă.
Dar un lucru am învăţat totuşi din comerţul meu cu literatura aceasta aiurită: am învăţat să cunosc mentalitatea francmasonică.
Vă veţi mira, poate, aflând că acord o mentalitate francmasonică chiar şi unor oameni care nu au nimic de-a face cu această societate secretă. Într-adevăr este uimitor cât de mulţi intelectuali judecă lumea, spiritul şi istoria cu asemenea mentalitate francmasonică. Pe care aş putea-o rezuma astfel: fel simplist de a vedea lucrurile, criterii abstracte şi vădit greşite în judecarea istoriei.
Un marxist, de pildă, exemplifică de minune mentalitatea aceasta francmasonică. Pentru marxist, toate lucrurile sunt clare, toată istoria este un joc de forţe economice, rigide, simpliste până la absurd, abstracte până la confuzie. Cu un marxist nu poţi discuta. Cu nici un intelectual de formaţie “francmasonică” nu poţi discuta. În capul lui e prea multă “lumină”, sunt prea multe “certitudini”; problemele se rezolvă, toate, cu aceeaşi ecuaţie, necunoscutele sunt, toate, de acelaşi grad, pe acelaşi plan.
Am început să mă gândesc serios că paradoxul acesta – mentalitate francmasonică – nu este un simplu paradox, după ce am cunoscut mai îndeaproape mentalitatea marxistă. Un marxist este de fapt un om cu o mie de certitudini şi care acceptă un singur miracol: opera lui Karl Marx. Pentru el istoria se rezolvă în câteva formule simple, care explică tot, satisfac orice curiozitate, preîntampină orice controversă. Iraţionalul, ireductibilul – toate acele forţe obscure şi peste putinţă de anticipat, care fac ca istoria unei ţări să se deosebească net de istoria altei ţări – pentru un fericit marxist cu mentalitate francmasonică nici macar nu există.
Ceea ce caracterizează această mentalitate francmasonică este strania conjugare a abstractului şi a grosolanului. Într-adevar un spirit francmason judecă lumea şi istoria într-un mod abstract (adică fără atingere directă cu realităţile, fără experienţa timpului, fără priză asupra prezentului).
Un francmason pur sânge ar spune, de pildă cam aşa: ”Mihai Viteazul a reprezentat cutare forţă şi a jignit cutare simbol; din această cauză, lipsindu-i ajutorul Maestrului Trei Stele, şi-a găsit moartea aşa cum era de aşteptat.” (Am pe masă, acum când scriu, o serie întreagă de cărţi ale “magistrului” Ragon. Dacă cineva se îndoieşte de felul cum am rezumat judecata masonică asupra istoriei, pot cita din Ragon. Şi jocul acesta straniu poate continua…).
Aţi observat cât de “abstract” şi cât de grosolan totuşi judecă un mason – sau un marxist, unul cu mentalitate masonică – istoria, lumea, viaţa. Nu există concret pentru ei; nu există de asemeni fapte, pur şi simplu fapte, adică evenimente imprevizibile, ireductibile, iraţionale.
Ei posedă o bizară schemă simplistă – adică semidoctă, pseudoraţională, lipsită de o reală patrundere filosofică şi în acelaşi timp lipsită de intuiţia directă a faptelor, a realităţilor – şi cu această schemă ei rezolvă totdeauna totul.
Pentru un “fericit” participant la mentalitatea masonică - care îşi are originea în mentalitatea evreiască – nu există enigmă, după cum nu există destin. Toate care există se pot prevedea, toate se pot explica;  toate se explică şi pentru oricine. (Freud şi psihanaliza care işi are originea tot în mentalitatea evreiască alcătuiesc încă un admirabil exemplu de ceea ce eu numesc mentalitate francmasonică. Freud laicizează Absolutul, adica pune la îndemâna oricui o cheie care în aparenţă este unică, prin care, crede el, se explică toate cele sufleteşti. De unde înainte înţelegerea Absolutului (adică a sensului existenţei, sulfetului, a realităţii suprafireşti) presupunea efort, asceză, inteligenţă – deci inegalitate – psihalnaliza oferă oricui această înţelegere în schimbul a trei sau patru cărti, accesibile oricui, costând aproximativ 1000 lei. Freud este un grav exemplu de trădare a spiritualităţii iudaice – adică de monovalenţă transferată şi de laicizare a Absolutului. De altfel ar fi interesant de studiat apariţia elementului dramatic în spiritualitatea iudaică (unde nu a existat niciodată, unde liturghia era singurul dinamism acceptat în experienţa spiritului) – care, după părerea noastră, coincide cu această laicizare a Absolutului). Nu mai e nevoie de efort, de inegalitate, de inteligenţă deci – căci schema e la îndemâna oricui. Învaţă un simbol în plus şi ai înţeles Evul Mediu. Citeşte un volum din “Capitalul” lui Marx şi ai inţeles feudalismul. Plăteşti încă o taxă la o Lojă francmasonică şi înveţi un al doilea simbol; înţelegi atunci misterul secolului al XVIII-lea. Citeşti un al doilea  volum din “Capitalul” şi înţelegi Revoluţia Franceză.
Poate că ceea ce scriu acum par vorbe glumeţe. Şi n-aş vrea să pară aşa. Lucrurile în această direcţie sunt prea serioase şi prea triste. Nu ştiu ce este acea stranie societate sau lojă masonică, dar mi se pare că spiritul complet greşit al masoneriei – simplism, anti-istorie, abstracţiune versus grosolănie – a pătruns periculos de mult şi a răscolit întreaga mentalitate europeană. Sunt clase întregi de oameni care sunt atât de siguri că posedă cheia cea supremă a universului, clavis abs conditorum, încât nu mai poţi sta de vorbă cu ei. Şi observaţi că această bizară certitudine nu se referă la principii, la esenţa lucrurilor, la un domeniu propriu filosofiei sau religiei, ci se referă la un domeniu de realităţi fenomenologice, în veşnică prefacere, în evanescentă revenire: viaţa, istoria, omul de toate zilele şi omul faptelor mari.
Nu ştiu daca aţi întâlnit şi Dvs. asemenea  “intelectuali” de formaţie masonică, oameni cu care nu poţi sta de vorba asupra lucrurilor de toate zilele, ci cu care trebuie să te întâlneşti doar pe un teren neutru de discuţii. Priviţi cu o mai mare atenţie şi luciditate asemenea oameni. Veţi observa că ei toţi acceptă un miracol în centrul întelegerii lor universale. Ei admit că, în cursul istoriei, a intervenit la o anumită dată un eveniment unic, singular, ireversibil prin care se explică totul şi pentru toată lumea.
Este în realitate aici un proces invers – am putea spune satanic – de degradare, a ceea ce am putea numi mentalitatea creştină, dacă creştinismul ar fi ceva abstract şi nu s-ar contopi, în toate cazurile sale autentice, cu însăşi firea omului, cu omenia. Şi un creştin admite că prin faptul istoric al venirii Mântuitorului pe pământ, lumea s-a transformat. Şi acest fapt este ireversibil şi este totodată un mare miracol. Dar observaţi câte deosebiri de mentalitate laică modernă există în mentalitatea francmasonică.
În primul rând creştinul religios în general, filosoful, moralistul acceptă harul, mântuirea, destinul, istoria, acceptă o economie spirituală care este paralelă cu economia, să mi se ierte expresia, “economică”. Continuaţi acum Dvs. şi veţi găsi câte deosebiri veţi voi.
Există un lucru pe care întotdeauna realitatea masonică îl refuză îndârjit: subtilitatea, disocierea planurilor. Un socialist ştie una şi bună, un teozof ştie trei şi bune. Dar numai Una sau numai Trei. Niciodata altceva, niciodata altfel.
Veţi spune: “Bine, dar acesta este însuşi scopul raţiunii (al gândirii ştiinţifice sau filosofice), de a găsi numai o lege, numai un criteriu de înţelegere al lumii.”
Foarte just. Numai că raţiunea caută o Lege care să se refere la principii, la esenţă. Unitatea raţiunii constă de fapt în coerenţa, nu în monovalenţă.
Mentalitatea masonică, dimpotrivă, ignoră totdeauna orice coerenţă, ocupându-se numai de monovalenţă. Adică în loc de a judeca lumea organic (într-un mod coerent) , o judecă simplist (constrâns, monovalent).
Nu ştiu şi nu interesează orientarea acestor note, dacă există vreo legatură istorică între feluritele manifestări ale mentalităţii masonice în lumea modernă (iluminism, marxism, teozofism, anti-istorism, etc). De altfel mentalitatea masonică se manifestă şi în afara cadrelor ce au fost menţionate mai sus.
Am un excelent prieten care judeca lumea masonic fără a fi nici marxist, nici teozof. Este numai simplist şi puţin cam semidoct. Cu cât ştii şi totodată eşti mai convins numai de “una şi bună”, cu atât te apropii mai mult de mentalitatea masonică.
Iată, de pildă, istoria politicii româneşti de la paşoptism la 1933. Peste tot nu întâlneşti decât legi abstracte, fapte iluministe, gândire grosolană. Lipseşte cu desăvârşire acolo simţul realului, al concretului, al omeniei, intuiţia de toate zilele. Şi lista exemplelor noastre ar putea continua …la nesfârşit.''
  http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=2187&lang=RO   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu